مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-11اقتصادي

تحقق 126.7 درصدی وصول درآمدهای مالیاتی در آذربایجان غربی


مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی از تحقق 126.

7 درصدی وصول درآمدهای مالیاتی استان از منابع مختلف طی سال گذشته خبرداد - ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی از تحقق 126.

7 درصدی وصول درآمدهای مالیاتی استان از منابع مختلف طی سال گذشته خبرداد جعفر پورمختار 20 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته مالیات که در سالن جلسات این اداره کل تشکیل شد، افزود: طی سال گذشته 44 هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی وصول شد.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی پیشگام در مبارزه با فرار مالیاتی است، افزود: طی سال گذشته 38 مورد مراجعه به واحدهای صنفی برای فرار مالیاتی و مطالبه مالیاتی انجام شده است.

پور مختار با اشاره به بزرگترین پرونده های حوزه فرار مالیاتی استان افزود: برای اولین بار از محل رمز ارز و درآمد حاصل از این مسیر، مالیات ها را شناسایی و به مرحله وصول رساندیم که در این راستا طی سال گذشته پرونده ای به مبلغ 5800 میلیارد ریال شناسایی و به مرحله وصول مالیات رسید.

مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به فعالیت شرکتهای صوری در استان و انجام معاملات در حوزه آهن قراضه برای شرکتهای بزرگ فولادی گفت: با همکاری اطلاعات استان، افراد واقعی پشت پرده شرکتهای صوری شناسایی شد و در این راستا نیز 7400 میلیارد ریال مالیات تعیین و در مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 126.7 درصدی وصول درآمدهای مالیاتی در آذربایجان غربی

تحقق 126.7 درصدی وصول درآمدهای مالیاتی در آذربایجان غربی