مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-06ورزشي

جنگ دو دستگاه دولتی بر سر استقلال


بیانیه مطبوعاتی وزارت ورزش و جوانان پس از استعفای رسانه ای سرپرست استقلال و کنایه یک مقام وزارتخانه به سازمان خصوصی سازی، نشان از ادامه اختلاف و تنش بین مدیران دولتی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ محسن معتمدکیا ، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش که سابقه انتشار توییت علیه قربان زاده و سازمان خصوصی سازی را داشته است، حالا متن بلندی را منتشر کرده که صراحتا علیه این نهاد دولتی کشور است.

دعوای این دو نهاد دولتی بر سر نحوه هزینه کرد بودجه سنگین در استقلال توسط مصطفی آجورلو شروع شد و سپس قربان زاده در برنامه های زنده صداوسیما مدیران منصوب وزارت ورزش را فاقد سواد لازم برای مدیریت اقتصادی استقلال معرفی کرد و پس از آن تلاش کرد مدیران آشنا به مسائل درآمدزایی، حسابرسی و بورس را وارد استقلال کند اما جنگ دو طرف برسر برگزاری مجمع و ترکیب هیات مدیره ادامه پیدا کرد.

بیانیه امروز وزارت ورزش به شرح زیر است: شب گذشته پیش از ساعت 23 از طریق رسانه ها در جریان استعفای سرپرست باشگاه استقلال قرار گرفتیم اما اکنون بعد از گذشت 16 ساعت از این استعفای رسانه ای (تا انتشار این مصاحبه)، هنوز استعفای کتبی و رسمی حجت کریمی به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ دو دستگاه دولتی بر سر استقلال

جنگ دو دستگاه دولتی بر سر استقلال