مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-12سياسي

هیئات در محرم به تمامی مناطق شهر حال و هوای حسینی دهند


در منطقه تاریخی و اطراف حرم حس و حال دهه محرم وجود دارد اما گاهی در سایر مناطق غافل هستیم و ما اگر می خواهیم واقعا نتیجه بگیریم باید این را گسترش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی حرکت دسته های عزاداری در ماه محرم با حضور آیت الله دژکام، مسئولین مربوطه و رؤسای مناطق 12 گانه امور مساجد شیراز برگزار شد.

 آیت الله دژکام در این دیدار گفت: دوستان عزیز می دانید که کار امام حسین (ع) مربوط به دیروز و امروز نیست و از آغاز شکل گیری این عالم هر وقت گرفتاری بوده به نام امام حسین(ع) حل شده است و می دانید حضرت نوح به برکت این بزرگوار نجات پیدا کرده و سایر انبیا نیز به همچنین و ما هم در کارهای شخصی، اجتماعی و سیاسی خود در کشور مسلما نیازمند به این هستیم که خدای متعال به برکت امام حسین(ع) به ما نظر لطف کند بنابراین هر کاری انجام می دهید به حساب خود حضرت بگذارید و نتیجه اش را خواهید گرفت.

امام جمعه شیراز افزود: چه افتخار از این بالاتر که شما زمینه ساز شده اید که دیگرانی وصل شوند یعنی افتخار کار برای هیئت و سینه زنی همین است که شما را واسطه قرار می دهند و دیگران به واسطه شما وصل می شوند و برای کسانی که کار هیئتی می کنند این لذت بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات در محرم به تمامی مناطق شهر حال و هوای حسینی دهند

هیئات در محرم به تمامی مناطق شهر حال و هوای حسینی دهند