مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-04سياسي

تدوین «طرح آباد»؛ راهی برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاه ها


رییس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت: براساس «طرح آباد»، دانش آموختگان دانشگاه ها با گذراندن یک یا دو دوره کوتاه مدت مهارتی تخصصی در محیط کار واقعی، - ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت: براساس طرح آباد ، دانش آموختگان دانشگاه ها با گذراندن یک یا دو دوره کوتاه مدت مهارتی تخصصی در محیط کار واقعی، می توانند توانمندی لازم برای ورود به بازار کار را کسب کنند.

غلامرضا مالکی، در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و نیز با توجه به نشست مقام معظم رهبری با نخبگان و کارآفرینان کشور و دغدغه ایشان نسبت به فارغ التحصیلان بیکار و بدون مهارت، یک طرح جدید تحت عنوان طرح آباد (آموزش برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاه ها) در سطح دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی و تدوین شده است.

وی ادامه داد: براساس این طرح، دانش آموختگان دانشگاه ها با گذراندن یک یا دو دوره کوتاه مدت مهارتی تخصصی در محیط کار واقعی، توانمندی لازم برای ورود به بازار کار را کسب خواهند کرد.

مالکی افزود: این برنامه به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است و با توجه به امکاناتی که در مراکز آموزش علمی کاربردی وجود دارد، خصوصا اینکه کسب تخصص و مهارت را در جوار محیط کار واقعی برای علاقه مندان فراهم می کنند، فارغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین «طرح آباد»؛ راهی برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاه ها

تدوین «طرح آباد»؛ راهی برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاه ها