مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 22:252023-06-29اقتصادي

دولت سیزدهم از فروپاشی شیرازه کشور جلوگیری کرد


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: جلوگیری از خاموشی منازل، افزایش تولید خودرو، فروش نفت و میعانات گازی و گسترش روابط با سایر کشورها از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در طول دو سال گذشته به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با ایسنا، ضمن ارزیابی عملکرد دولت سیزدهم در طول دو سال گذشته، بیان کرد: دولت در طول دو سال گذشته از فروپاشی شیرازه مملکت جلوگیری کرد.

بنده معتقدم اگر دولت آقای روحانی دو سال دیگر ادامه پیدا کرده بود، شیرازه کشور از هم می پاشید ولی دولت سیزدهم در این دو سال خیلی خوب توانسته شیرازه کشور را به هم متصل کند.

علی رغم اینکه دولت آقای روحانی سرزمینی سوخته و مین گذاری شده تحویل آقای رییسی داد، دولت سیزدهم به خوبی توانست وضعیت کشور را مدیریت کند.

وی در ادامه اظهار کرد: در سال آخر دولت آقای روحانی با قطعی پی در پی برق منازل مواجه بودیم اما در طول دولت سیزدهم مدیریت صحیحی در این حوزه اعمال شد و ما دیگر با خاموشی منازل مواجه نیستیم.

در حوزه خودرو نیز تولید ما سالیانه 700 الی 800 هزار خودرو بود اما در دولت سیزدهم میزان تولید ما به عدد قبل از تحریم ها بازگشته است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بالغ بر 70 الی 80 میلیون میعانات گازی کشور بر روی کشتی در دریای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم از فروپاشی شیرازه کشور جلوگیری کرد

دولت سیزدهم از فروپاشی شیرازه کشور جلوگیری کرد