مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-08اقتصادي

افزایش 34 درصدی اعتبارات هزینه ای همدان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان از افزایش 34 درصدی اعتبارات هزینه ای استان در سال جاری خبر داد و گفت: اولویت استان در سال جاری تأمین اعتبار پروژه هایی است که در سال 1402 قابلیت بهره برداری دارند.

- ایسنا/همدان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان از افزایش 34 درصدی اعتبارات هزینه ای استان در سال جاری خبر داد و گفت: اولویت استان در سال جاری تأمین اعتبار پروژه هایی است که در سال 1402 قابلیت بهره برداری دارند.

تورج الوانیان شنبه 17 تیرماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: امسال اعتبارات هزینه ای استان همدان نسبت به سال گذشته 34 درصد و اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای نیز 50 درصد افزایش داشته است.

وی با تأکید بر اینکه پروژه های دارای مزیت نسبی برای استان مورد تأکید است، تصریح کرد: توجه به پروژه های دانش بنیان و گردشگری و انرژی های پاک از دیگر موارد مورد تأکید در پروژه های عمرانی استان است.

الوانیان با بیان اینکه ساختار نامناسب بودجه در کشور باعث شده سهم اعتبارات عمرانی کاهش یابد و عمر پروژه های عمرانی بیش از حد شود، افزود: دستگاه های اجرایی استان تا حدامکان از تعریف پروژه های جدید خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 34 درصدی اعتبارات هزینه ای همدان

افزایش 34 درصدی اعتبارات هزینه ای همدان