مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-06ورزشي

ارائه خدمات فرهنگی در مساجد باید افزایش یابد


ارائه خدمات فرهنگی در مساجد کشور باید افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجید امامی صبح پنجشنبه با حضور در روستای بانقلان از کانون فرهنگی هنری شهدای بانقلان بازدید و با مسئولان و اعضای این کانون دیدار و گفتگو کرد.

امامی در این بازید اظهار کرد: با فعالیت های مسجدی می توان از کودکان و نوجوانان در مقابل تهاجم فرهنگی محافظت کرد، در حقیقت کم هزینه تر از فعالیت مسجدی نداریم ، هرچند مسجد همچنان مظلوم است اما می توان خدمات فرهنگی را در مساجد انجام داد.

وی افزود: در دستور کار داریم که تعدادی از مساجد کشور مرکز توزیع و لباس بومی و صنایع فرهنگی خواهند شد، از این رو محصولات فرهنگی در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار می گیرد.

وی تأکید کرد: اگر مردم محور فعالیت ها باشند می توان به روزهای بهتری امیدوار بود، فراگیری مهارت های شغلی از دیگر مسائلی است که کانون های فرهنگی می توانند در آن موثر باشند، باید دانست در ابتدا نشاط و فراغت و در درجه بعد آینده شغلی برای رده سنی نوجوانان اهمیت دارد.

حجت الاسلام علی چراغی پور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام نیز بیان کرد: کانون شهدای بانقلان، کانون تخصصی حجاب و عفاف است و برنامه ها و فعالیت های دینی، فرهنگی و ورزشی، کتابخانه ای و سایر حوزه ها را به جوانان و نوجوانان منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات فرهنگی در مساجد باید افزایش یابد

ارائه خدمات فرهنگی در مساجد باید افزایش یابد