مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-19اقتصادي

بازدید مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از چاه های ژرف منطقه سیستان


مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در امور آب به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار از چاه های ژرف منطقه سیستان در شهرستان های هامون و نیمروز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در امور آب به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار از چاه های ژرف منطقه سیستان در شهرستان های هامون و نیمروز به منظور بررسی و ارزیابی فرآیند استحصال آب از این چاه ها و روند تامین آب شرب مورد نیاز مردم منطقه سیستان بازدید کردند.

همچنین در این بازدید برنامه ریزی لازم برای عملیاتی شدن حفر چاه های جدید و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی  جهت ایجاد واحد های شیرین سازی و تولید آب شرب بسته بندی انجام گرفت.

چهره سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد استاندار سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه انعقاد تفاهمنامه مشترک با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در خصوص پیشرفت منطقه ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ما قطعاً می توانیم از روشهای مختلف آب منطقه سیستان و شهر زاهدان را تامین کنیم بنابراین ما در تامین آب مشکلی نخواهیم داشت.

کرمی افزود: در حال حاضر  150 همت نیاز به بودجه داریم تا پروژه های نیمه تمام استان سیستان و بلوچستان به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از چاه های ژرف منطقه سیستان

بازدید مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از چاه های ژرف منطقه سیستان