مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-15اجتماعي

متولی لایروبی قره سو کیست؟


در حالی که چندی پیش مسئولین شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، شهرداری را متولی لایروبی رودخانه قره سو عنوان کرده بودند، حالا مدیرخدمات شهری شهرداری کرمانشاه می گوید متولی این امر بر اساس قانون شرکت آب منطقه ای است.

- ایسنا/کرمانشاه در حالی که چندی پیش مسئولین شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، شهرداری را متولی لایروبی رودخانه "قره سو" عنوان کرده بودند، حالا مدیرخدمات شهری شهرداری کرمانشاه می گوید متولی این امر بر اساس قانون شرکت آب منطقه ای است.

موضوع ساماندهی قره سو از سالها پیش مطرح بوده تا این رودخانه که از وسط شهر کرمانشاه می گذرد و می تواند جاذبه ای برای این کلانشهر باشد، شرایط بهتری پیدا کند.

در همین راستا از اواخر سال گذشته و با تاکید استاندار، ساماندهی قره سو با جدیت بیشتری دنبال و نوعی تقسیم کار بین دستگاه های مربوطه شکل گرفت تا کار با سرعت بیشتری انجام شود.

شرکت آب و فاضلاب موظف شد از ورود فاضلاب به بخشی از قره سو جلوگیری کند که این کار اواخر اردیبهشت به نتیجه نرسید و آنطور که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد، رودخانه قره سو در حد فاصل کمربندی غربی و شرقی شهر کرمانشاه از فاضلاب پاکسازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی لایروبی قره سو کیست؟

متولی لایروبی قره سو کیست؟