مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-11سياسي

حاجی صادقی: نیروی زمینی سپاه عامل شکست جبهه استکبار است


بخش قابل توجهی از شکست و ناکامی جبهه استکبار و همه نیروها و عوامل داخلی و خارجی اش برای از بین بردن امنیت و ایستادگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در اجتماع امروز فرماندهان نیروی زمینی سپاه طی سخنانی با تاکید بر این که رضایت ولی خدا، رضایت خداست، گفت: اظهار خشنودی و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از عملکرد نیروی زمینی سپاه، در حقیقت کسب رضایت و خشنودی خداوند متعال است.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: شما در نیروی زمینی، سپاه را سربلند کردید.

چرا که بخش قابل توجهی از شکست و ناکامی جبهه استکبار و همه نیروها و عوامل داخلی و خارجی اش برای از بین بردن امنیت و ایستادگی، مرهون مجاهدت های فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه است.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: در کنار نقشی که این نیرو در فراهم سازی سطح بالایی از امنیت و مقابله با شرارت ها و اقدامات تروریستی دارد نقش بازدارندگی آن به مراتب بسیار مهم تر و موثرتر است.

نقش قدرت بازدارندگی نیروی زمینی سپاه تا به امروز توانسته است از شکل گیری و وقوع بسیاری از حوادث بزرگ و کوچک جلوگیری کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود را به تبیین مفهوم ولایت و ولایت مداری اختصاص داد و گفت: ولایت تجلی توحید ربوبی خدا و زمینی کننده ولایت الله و باب ورود به معارف قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی صادقی: نیروی زمینی سپاه عامل شکست جبهه استکبار است

حاجی صادقی: نیروی زمینی سپاه عامل شکست جبهه استکبار است