مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-19اقتصادي

اختصاص50 هکتار زمین برای انتقال کارگاه های کیف وکفش به خارج تهران


در جلسه رفع مشکلات صنف و بازار کیف و کفش به ریاست معاون اول رییس جمهور مقرر شد برای ساماندهی صنوف کیف و کفش حدود 50 هکتار زمین برای انتقال کارگاه های تولیدی به حریم شهر پیش بینی و انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه رفع مشکلات صنف و بازار کیف و کفش ظهر چهارشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه درباره مسائل و جبران خسارات پاساژ سوخته کیف و کفش در بازار بزرگ تهران و همچنین رفع مشکلات شهرک های صنعتی کیف و کفش در استان تهران بحث، بررسی و تصمیم گیری شد.

در این جلسه با اشاره به اهمیت، جایگاه و قدمت ویژه فعالان و صنف کیف و کفش در طول سالیان گذشته در اشتغالزایی و کمک به رشد تولید ناخالص داخلی به بازدید دو هفته گذشته خود از بازار کیف و کفش تهران اشاره و تأکید کرد: اقدامات و جلسات انجام شده طی دو هفته گذشته برای حل مشکلات این صنف مهم، نشانگر توجه و اهمیت دولت به بخش هایی از صنعت کشور با نرخ اشتغالزایی بالا است که باید هر چه سریع تر مشکلات باقی مانده در خصوص کسبه پاساژ سوخته و مشکلات تولیدی در این صنف حل شود.

همچنین در این جلسه که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، شهردار و استاندار تهران و مسئولان دستگاه های مربوطه برگزار شد، گزارشی از اقدامات لازم و انجام شده در خصوص تعیین تکلیف پاساژ سوخته کیف و کفش از جمله عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص50 هکتار زمین برای انتقال کارگاه های کیف وکفش به خارج تهران

اختصاص50 هکتار زمین برای انتقال کارگاه های کیف وکفش به خارج تهران