مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 17:202023-06-28اجتماعي

برگزاری دوره های توانمندسازی برای معلمان ابتدایی خوزستان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلمان ابتدایی به دلیل نقش مهم و تاثیرگذاری که در شکل گیری شخصیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان ایفا می کنند و بنابراین آموزش و پرورش خوزستان از همه ظرفیت ها برای افزایش توانمندی این معلمان استفاده خواهد کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلمان ابتدایی به دلیل نقش مهم و تاثیرگذاری که در شکل گیری شخصیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان ایفا می کنند و بنابراین آموزش و پرورش خوزستان از همه ظرفیت ها برای افزایش توانمندی این معلمان استفاده خواهد کرد.

سیده فرانک موسوی در حاشیه بازدید از کارگاه های توانمندسازی آموزگاران خوزستانی که امروز (7 تیرماه) انجام شد، اظهار کرد: یکی از اولویت های آموزش و پرورش استان خوزستان، ارتقای صلاحیت حرفه ای معلمان به ویژه آموزگاران دوره ابتدایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: معلمان ابتدایی به دلیل نقش مهم و تاثیرگذاری که در شکل گیری شخصیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان ایفا می کنند دارای اهمیت بالایی در آموزش عمومی هستند و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان از همه ظرفیت ها برای افزایش توانمندی این معلمان استفاده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های توانمندسازی برای معلمان ابتدایی خوزستان

برگزاری دوره های توانمندسازی برای معلمان ابتدایی خوزستان