مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:142023-07-12فرهنگي

متولیان مراکز فراغتی به آموزش نیاز دارند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: متولیان مراکز اوقات فراغت به توانمندسازی و آموزش مفاهیم مدیریتی و برنامه ریزی نیاز دارند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: متولیان مراکز اوقات فراغت به توانمندسازی و آموزش مفاهیم مدیریتی و برنامه ریزی نیاز دارند.

ذبیح الله ابراهیمی، بخشدار مرکزی تیران و کرون، شامگاه(سه شنبه 20 تیرماه) در آیین رونمایی از پوستر جشنواره اوقات فراغت طهران و در جمع مربیان و مدیران مراکز اوقات فراغت تیران و کرون، اظهار کرد: پروژه های عمرانی و خدماتی برتری بر فعالیت های فرهنگی ندارند و به نیازهای مردم به صورت جامع و کامل نگاه می شود.

وی افزود: توسعه زیرساخت های فرهنگی تنها در شهرهای این شهرستان نبوده، بلکه در روستاها نیز این زیرساخت ها در حال توسعه است.

بخشدار مرکزی تیران و کرون ادامه داد: غفلت از نیازهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باعث فراگیری آسیب های اجتماعی و تهدید علیه سرمایه خواهد شد.

به اعتقاد وی اگر زیرساخت های عمرانی و امکانات ظاهری در شهر و روستاها افزایش یابد ولی نگرانی های اجتماعی افزایش یابد و خانواده ها دچار مشکل شوند، منفعت خدمات زیربنایی و روبنایی احساس نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان مراکز فراغتی به آموزش نیاز دارند

متولیان مراکز فراغتی به آموزش نیاز دارند