مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-13اقتصادي

تأکید سفیر ایران بر ضرورت تکمیل خط لوله گاز ایران و پاکستان


سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمع اعضای اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد، بر ضرورت تکمیل خط لوله گاز ایران و پاکستان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد روز چهارشنبه 21 تیر 1402 با اعضای اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد دیدار و گفت وگو و در این دیدار با اشاره به تحولات اخیر در نظم جهانی، بر توسعه و پیشرفت جمعی تأکید کرد.

این دیپلمات ارشد ایرانی لزوم توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و پاکستان را مورد اشاره قرار داد و بر تقویت بخش های خصوصی دو کشور و همچنین استفاده از ظرفیت سازمان های بین المللی به منظور ارتقای زیرساخت های حمل و نقلی تأکید کرد.

لزوم تکمیل خط لوله گاز ایران و پاکستان (خط لوله صلح) هم از دیگر مواردی بود که سفیر ایران در پاکستان در جمع اعضای اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد آن را مورد اشاره قرار داده و بر آن تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اهمیت تقویت زیرساخت های مواصلاتی از دیگر مواردی بود که سفیر ایران در پاکستان در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد به آن اشاره کرد.

 قرارداد 25 ساله خط لوله صلح بین ایران و پاکستان در سال 1388 و با هدف صادرات گاز به پاکستان به امضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید سفیر ایران بر ضرورت تکمیل خط لوله گاز ایران و پاکستان

تأکید سفیر ایران بر ضرورت تکمیل خط لوله گاز ایران و پاکستان