مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-26اقتصادي

ایجاد 30 واحد صنعتی جدید در همدان/ آخرین وضعیت کارخانه کیوان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه طی سال گذشته 30 واحد صنعتی در این استان راه اندازی شده است، گفت: استان همدان در صدور پروانه های صنعتی در سال گذشته رشد 26 درصدی داشته است.

- احمد شانیان دوشنبه 5 تیرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه استان همدان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به رتبه پنجم کشور ارتقاء یافت، اظهار کرد: در 18 ماهه دولت سیزدهم بیش از 100 واحد صنعتی احیاء شده و به چرخه تولید بازگشتند.

وی با تأکید بر اینکه باید نسبت به راه اندازی واحدهای صنعتی بزرگ باید گام برداریم، افزود: براساس طرح آمایش سرزمینی استان همدان به سه منطقه تقسیم شده که هماهنگی برای جذب سرمایه گذار انجام گرفته و 30 طرح خوب از صفر تا بهره برداری در استان اجرایی شده است.

این مقام مسئول کارخانه شیشه خودرو در ملایر و فرآوری کاغذ در تویسرکان را از طرح های جدید استان دانست و بیان کرد: بیشترین طرح های صنعتی استان در حوزه صنایع معدنی است به طوریکه با توجه به ظرفیت های معدنی استان به دنبال ایجاد زنجیره معدنی در صنایع فولادی هستیم.

شانیان با اشاره به اینکه در زمینه تولید گندله در همدان نقص داشتیم که طرحی با ظرفیت 500 تا 600 تن پیشنهاد داده شد، اظهار کرد: در حوزه صنایع اتفاقات خوبی در استان رخ داده به طوریکه در چند شهرستان با کمبود کارگر موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 30 واحد صنعتی جدید در همدان/ آخرین وضعیت کارخانه کیوان

ایجاد 30 واحد صنعتی جدید در همدان/ آخرین وضعیت کارخانه کیوان