مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-26بين الملل

تجاوزات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین متوقف شود


پادشاه اردن بر ضرورت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین که باعث بی ثباتی و از بین رفتن فرصت های تحقق صلح می شود، تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، عبدالله دوم پادشاه اردن در جریان دیدار با باربارا لیو معاون وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که اقدامات یک جانبه رژیم صهیونیستی که باعث بی ثباتی و از بین بردن فرصت های تحقق صلح می شود، باید متوقف شود.

وی در ادامه افزود: باید برای تحقق صلح فراگیر و عادلانه براساس راهکار دو دولتی که شامل تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال 1967 به مرکزیت قدس شرقی می شود، تلاش کرد.

پادشاه اردن همچنین در این دیدار بیان کرد که افزایش تلاش ها برای کاهش تنش ها در اراضی فلسطین و حرکت به سمت آتش بس اهمیت فراوانی دارد.

این در حالیست که اقدامات تروریستی شهرک نشینان صهیونیست طی روزهای اخیر علیه خانه های فلسطینی ها و روستاهای مختلف در فلسطین، افزایش یافته است.

شهرک نشینان صهیونیست طی روزهای اخیر دست به تخریب منازل فلسطینی ها و آتش زدن روستاها با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی، زده اند.

لازم به ذکر است که مردم اردن روز جمعه در برابر مسجد الحسینی واقع در مرکز امان پایتخت این کشور، در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از مقاومت ملت فلسطین، تجمع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوزات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین متوقف شود

تجاوزات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین متوقف شود