مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-23سياسي

دولت در کنار سیل زدگان مردمداری خود را نشان داد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دولت سیزدهم با ابراز همدردی و همراهی با سیل زدگان اردبیل مردمداری خود را به شایستگی نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با تقدیر از حمایت های دولت از استان اردبیل در حادثه سیل اخیر اظهار کرد: از رییس جمهور تشکر می کنم که به حادثه سیل بی توجه نماندند بلکه بعد از خطبه اخیر از طریق معاون اول همدردی کرده و 100 میلیارد تومان به سیل زدگان اختصاص دادند.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای دولت خاطرنشان کرد: یکی از موفقیت های دولت فعلی این است که در اثر مذاکرات پشت پرده با اروپایی ها و مذاکرات غیرمباشر با آمریکایی ها آنها را متقاعد کرد که حمایت آنها از سازمان مخوف و تروریستی منافقین اشتباه و مانع از تفاهم بین ایران و آنهاست و مطالبات هسته ای آنها با وجود حمایت از منافقین محقق نمی شود نتیجه این شد که از یک طرف دولت آلبانی با هزار پلیس ویژه به مقر منافقین حمله کرد و اسم آنها را تروریست نام نهاد و گفت ما به خاطر اغراض انسانی به آنها پناه داده بودیم یعنی الان دیگر در عداد انسان نیستند.

خطیب جمعه اردبیل افزود: با کمال تعجب فرانسه نیز اعلام کرد که دیگر کنفرانس سالانه با منافقین برگزار نخواهد کرد در این کنفرانس جمعی از نمایندگان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در کنار سیل زدگان مردمداری خود را نشان داد

دولت در کنار سیل زدگان مردمداری خود را نشان داد