مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 17:002023-06-24اقتصادي

36 واحد تولیدی در ایلام به چرخه تولید بازگشتند


سال گذشته 36 واحد تولیدی در ایلام به چرخه تولید بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محمدرحیمی ظهر شنبه در مراسم روز ملی اصناف و دهه تولید و تجارت که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در استان ایلام در حوزه اصناف 47 هزار واحد صنفی در قالب 120 اتحادیه و 5 اتاق اصناف مشغول فعالیت هستند، که جمعیت شاغل در این حوزه را 67 درصد آقایان و 33 درصد را بانوان تشکیل می دهند.

وی خاطر نشان کرد: از کل اشتغال در واحدهای صنفی استان، 50 درصد در بخش خدمات هستند که همه این 50 درصد، در حوزه اصناف و بازار قرار دارند.

رییس سازمان صمت ایلام در ادامه گریزی به حوزه صنعت زد و گفت: 480 واحد صنعتی با بیش از 2 هزار و 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری ثابت در استان فعال هستند.

وی عنوان کرد: حدود 276 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 80 هزار میلیارد تومان در حال احداث است که امسال و در آینده نزدیک اثرات مثبت آنها قابل مشاهده خواهد بود.

محمدرحیمی بیان داشت: بزودی در سطح استان، تعدادی سرمایه گذاری جدید در راستای شعار سال، که افزایش تولید و مهار تورم است، آغاز خواهد شد که یکی از مزایای آن، اشتغالزایی برای جوانان این مرز و بوم است.

وی در مورد احیای واحدهای صنعتی راکد نیز گفت: سال گذشته با حمایت همه جانبه مسئولان ارشد استان، در بخش صنعت 36 واحد به چرخه تولید بازگشته است و طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 واحد تولیدی در ایلام به چرخه تولید بازگشتند

36 واحد تولیدی در ایلام به چرخه تولید بازگشتند