مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:402023-06-26اقتصادي

آورد یک میلیارد و 250 میلیون مترمکعبی برای سدهای کرمانشاه


سرپرست شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از آورد یک میلیارد و 250 میلیون مترمکعبی برای سدهای استان در سال آبی جاری خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از 65 درصد ظرفیت سدهای استان پُر است.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از آورد یک میلیارد و 250 میلیون مترمکعبی برای سدهای استان در سال آبی جاری خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از 65 درصد ظرفیت سدهای استان پُر است.

رسول فرهادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت یک میلیارد و 350 میلیون مترمکعبی 12 سد مخزنی استان، اظهار کرد: هم اکنون ذخیره سدهای استان 886 میلیون مترمکعب بوده و حدود 464 میلیون مترمکعب از ظرفیت سدهای استان خالی است.

وی درصد کنونی پرشدگی سدهای استان را نیز 65.

6 درصد اعلام کرد که نسبت به ماه گذشته تا حدودی کاهش داشته است.

سرپرست شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه بیشترین ذخیره سدهای استان را نیز مربوط به سدهای داریان و گاوشان دانست و اضافه کرد: تنها سد استان که در سال آبی جاری سرریز کرد، سد تنگ حمام بود.

فرهادی خاطرنشان کرد: آورد سدهای استان در سال آبی جاری (از ابتدای مهر 1401 تاکنون) نیز حدود یک میلیارد و 250 میلیون مترمکعب بوده است.

وی سپس اشاره ای هم به وضعیت بارش های سال آبی جاری داشت و عنوان کرد: میانگین بارش های استان تا پایان فصل بهار به 449 میلی متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آورد یک میلیارد و 250 میلیون مترمکعبی برای سدهای کرمانشاه

آورد یک میلیارد و 250 میلیون مترمکعبی برای سدهای کرمانشاه