مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-13سياسي

ادامه فرآیند سوال از شهردار اهواز چه می شود؟


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به موکول شدن تصمیم گیری برای ادامه روند سوال از شهردار اهواز گفت: در بحث استیضاح که فرآیندی در ادامه تذکر و طرح سوال است، - ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به موکول شدن تصمیم گیری برای ادامه روند سوال از شهردار اهواز گفت: در بحث استیضاح که فرآیندی در ادامه تذکر و طرح سوال است، رای گیری موضوعیت ندارد.

سید محمدجواد رضوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسه طرح سوال از شهردار اظهار کرد: نمی دانم چرا ما از اینکه کسی ما را نصیحت می کند، آشفته می شویم در حالی که این طرح سوال، حق قانونی اعضای شورای شهر است.

وی افزود: اینکه بالاخره بعد از سه ماه طرح سوال انجام شده نیز خوب است.

اگر روز اول که طرح سوال مطرح شد و می گفتند شهردار بیاید جواب بدهد، این کار انجام می شد شاید مساله ای رخ نمی داد که آشفتگی ایجاد کند.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: دو سال از عمر این شورا گذشته است و اگر بگوییم در این مدت هیچ اتفاقی نیفتاده است به معنای این است که باید در شهرداری بسته باشد.

رضوی عنوان کرد: بر اساس قانون با امضای یک سوم اعضای شورا می توان درخواست استیضاح شهردار را انجام داد که اگر بحث استیضاح را یک پروژه مستقل بدانیم باید رای گیری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه فرآیند سوال از شهردار اهواز چه می شود؟

ادامه فرآیند سوال از شهردار اهواز چه می شود؟