مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-19ورزشي

10 وزنه بردار به مسابقات جهانی ریاض اعزام می شوند


سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: 10 وزنه بردار به مسابقات جهانی ریاض و هفت وزنه بردار به مسابقات آسیایی هانگژو اعزام می شوند.

- نواب نصیر شلال در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دومین مرحله اردوهای آماده سازی را پس از مسابقات قهرمانی آسیا در بابلسر پشت سر می گذاریم و و برای شرکت در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی آماده می شویم.

وی با بیان این که شرایط اردو بسیار خوب است گفت: 10 وزنه بردار به مسابقات جهانی ریاض و 7 وزنه بردار هم به بازی های آسیایی هانگژو اعزام می شوند و نتایج قابل پیش بینی نیست ولی تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برای شرکت در بازی های آسیایی و رقابت های جهانی در شهر بابلسر در حال برگزاری است.

این اردو با حضور 14 وزنه بردار از 16 تیر ماه در خوابگاه شهید نواب صفوی دانشگاه مازندران و تا پنجم مرداد ماه ادامه پیدا می کند.

حسین سلطانی در وزن 81 کیلوگرم، میر مصطفی جوادی در وزن 89 کیلوگرم، محمد زارعی، امیر حقوقی و علیرضا معینی در وزن 96 کیلوگرم، رضا دهدار و رسول معتمدی در وزن 102 کیلوگرم، پیمان جان، مهدی کرمی، امیر عزیزی و مسعود ممیوند در وزن 109 کیلوگرم، علیرضا یوسفی، آیت شریفی و علی داوو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 وزنه بردار به مسابقات جهانی ریاض اعزام می شوند

10 وزنه بردار به مسابقات جهانی ریاض اعزام می شوند