مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-18سياسي

مسکو: اوکراین چند ارتش را در جریان درگیری ها از دست داد


معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت این سازمان گفت کی یف با خودداری از مذاکره، چند ارتش و تقریباً همه سلاح های خود را از دست داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پولیانسکی معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل شامگاه دوشنبه (17 ژوییه) در نشست شورای امنیت این سازمان گفت اوکراین بیش از یک ارتش و تقریباً همه تسلیحات خود را از زمانی که از شرکت در مذاکرات خودداری کرد، از دست داده است.

  پولیانسکی گفت: فتنه بوچا استتار لازم را ایجاد کرد که رهبری اوکراین از آن برای پوشاندن این واقعیت استفاده کرد که آن ها به جای صلح، رویارویی مسلحانه را انتخاب کردند و کشورهای غربی به جای افزایش تلاش های دیپلماتیک، ترجیح دادند حمایت خود از اوکراین و تامین تسلیحات آن دو برابر کنند.

از آغاز درگیری ها در اوکراین، کشورهای غربی به رهبری آمریکا تمام تلاش خود را برای جلوگیری از پیروزی روسیه در این جنگ به کار برده و تاکنون ده ها میلیارد دلار تسلیحات به اوکراین ارسال کرده اند.

کمک هایی که اخیراً تشدید شده و سلاح ها و تجهیزات نظامی ارسالی خطوط قرمزی که پیش تر خود غرب در ارسال تسلیحات برای اوکراین ترسیم کرده بود را رد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: اوکراین چند ارتش را در جریان درگیری ها از دست داد

مسکو: اوکراین چند ارتش را در جریان درگیری ها از دست داد