مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-14فرهنگي

استقبال کرمانی ها از نوای موسیقی خراسان و سیستان


دومین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه 5 با اجراهای صحنه ای گروه هایی از استان های کرمان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به میزبانی استان کرمان در تالار مرکزی فرهنگ و هنر این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، دومین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه 5 با اجراهای صحنه ای 5 گروه از استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و کرمان به عنوان میزبان شامگاه گذشته (پنجشنبه 23 تیرماه) در تالار فرهنگ و هنر استان کرمان، باحضور و استقبال هنردوستان و علاقمندان برگزار شد.

گروه موسیقی لیکو از شهرستان رودبار جنوب استان کرمان بعنوان نخستین اجرای دیشب روی صحنه آمدند.

علیرضا یونس زاده (سرپرست گروه لیکو و نوازنده نی انبان) به همراه مجتبی سالمی (خواننده)، قدرت برموز (نوازنده ضرب و تمپو) و وریا صابری (نوازنده جره یا دمام) به اجرای قطعات شاهونی ، امشب از اون شب هاست ، ساعت مریم و ماشینت را بدار پرداختند.

جشنواره موسیقی نواحی جایی برای آموختن رفتار و منش بزرگان موسیقی است علیرضا یونس زاده (سرپرست گروه موسیقی لیکو)درباره انتخاب قطعات گفت: ما به جهت همجواری با استان سیستان و بلوچستان و استان های جنوبی سعی کردیم تا قطعاتی را بنوازیم که با دیگر استان ها متف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کرمانی ها از نوای موسیقی خراسان و سیستان

استقبال کرمانی ها از نوای موسیقی خراسان و سیستان