مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-04سياسي

آزادسازی 6 زندانی جرایم غیرعمد به یاد شهیدان «انصاری و نورانی»


رییس سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه قدس گیلان از آزادسازی 6 زندانی جرایم غیرعمد به یاد شهیدان انصاری و نورانی خبر داد و گفت: این زندانیان با کوشش و حمایت کارمندان بسیجی آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا رنجبر ظهر سه شنبه در نشست خبری گرامیداشت یادواره شهیدان انصاری و نورانی توسط بسیج کارمندی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: یادواره شهیدان انصاری و نورانی در راستای دومین کنگره 8 هزار شهید گلگون کفن استان گیلان برگزار می شود.

وی با تاکید بر ارتقای نظام اداری افزود: تقویت روحیه اعتقادی و جهادی در بین ادارات و کارمندان در راستای رضایتمندی مردم صورت گرفت.

رییس سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه قدس گیلان از تشکیل 265 میز خدمت جهادی در استان خبر داد و بیان کرد: حل مشکلات مردم و رفع موانع تولید از اهداف اصلی برپایی میز خدمت جهادی کارمندان و ادارات در استان بوده است.

رنجبر با اشاره به بخشی از اقدامات سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه قدس گیلان، اضافه کرد: اعزام 350 نفر به راهیان نور، شرف یابی 250 نفر به مرقد امام (ره) و حضور 9 نفر از کارمندان بسیجی با پای پیاده به حرم امام (ره) تنها بخشی از اقدامات این سازمان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 6 زندانی جرایم غیرعمد به یاد شهیدان «انصاری و نورانی»

آزادسازی 6 زندانی جرایم غیرعمد به یاد شهیدان «انصاری و نورانی»