مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-11اقتصادي

حجم آب سد «یامچی» اردبیل 23 میلیون مترمکعب است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر سد یامچی به عنوان مهم ترین سد در تامین آب مردم مرکز استان 23 میلیون مترمکعب آب دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری اناری صبح امروز در جلسه با مدیرآب و فاضلاب استان اردبیل با اشاره به رسالت بزرگ دو شرکت در تامین و توزیع آب شرب مردم استان اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی و همدلی بسیار خوبی در بین دو شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان به منظور تامین کمی و کیفی آب شرب مردم استان وجود دارد و تمامی تلاش های خود را در این راه به کار بسته ایم.

وی افزود: به دنبال خشکسالی های اخیر و کاهش بارش ها در اکثر نقاط استان با کمبود منابع آب مواجه هستیم و تلاش می کنیم تا از هر طریق ممکن آب شرب مورد نیاز مردم را تامین نماییم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل با اشاره به برنامه ها و اقدامات مشترک دو شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب در سطح استان تصریح کرد: علی رغم کاهش شدید منابع آب در اقصی نقاط استان، به دنبال منابع مالی برای تکمیل طرح های آبرسانی در سطح استان هستیم تا مردم استان مشکلی در این مورد نداشته باشند.

حیدری اناری در ادامه با اشاره به حجم آب موجود در پشت سد یامچی گفت: سد یامچی به عنوان مهم ترین سد در تامین آب مردم مرکز استان در حال حاضر 23 میلیون مترمکعب آب دارد که بخش قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم آب سد «یامچی» اردبیل 23 میلیون مترمکعب است

حجم آب سد «یامچی» اردبیل 23 میلیون مترمکعب است