مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-05سياسي

طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به زودی در مجلس بررسی می شود


طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه «مسکن و شهرسازی» و «راه و ترابری یا حمل و نقل» به زودی در صحن مجلس اعلام وصول می شود.

- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی و راه و ترابری یا حمل و نقل به زودی در صحن مجلس اعلام وصول می شود.

مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره آخرین وضعیت طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: طرح دوفوریتی تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی و راه و ترابری یا حمل و نقل در کمیسیون عمران مجلس بررسی شده است و به زودی در صحن مجلس اعلام وصول و سپس بررسی می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی متذکر شد: بنده قبلاً جزو مخالفان تفکیک وزارت راه و شهرسازی بودم، چرا که نظرم بر این بود که تفکیک و ادغام مکرر وزارتخانه ها فقط فرصت را از دولت می گیرد و اگر در آغاز دولت سیزدهم از بنده سوال می شد که آیا با تفکیک وزارت راه و شهرسازی موافق هستید یا خیر می گفتم این کار اشتباه است، اما الان موافق تفکیک این وزارتخانه هستم.

وی درباره ادله خود برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی، توضیح داد: وزارت راه و شهرسازی بیش از 22 سازمان و معاونت دارد و حیطه وظایف این وزارتخانه بسیار گسترده و شامل موارد مهمی در حوزه مسکن و حمل و نقل زمینی، دریایی، ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به زودی در مجلس بررسی می شود

طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به زودی در مجلس بررسی می شود