مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-09اقتصادي

شهرک های آبادان و خرمشهر شرایطی استثنایی برای سرمایه گذاری صادرات محور دارند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بر تولید صادرات محور تاکید کرد و گفت: شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر به دلیل قرار داشتن در منطقه آزاد اروند شرایط استثنایی برای سرمایه گذاری با هدف صادرات را دارند.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بر تولید صادرات محور تاکید کرد و گفت: شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر به دلیل قرار داشتن در منطقه آزاد اروند شرایط استثنایی برای سرمایه گذاری با هدف صادرات را دارند.

علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت تولید صادرات محور اظهار کرد: واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی به ویژه در شهرک های صنعتی مستقر در منطقه آزاد اروند باید تولیداتی با کیفیت داشته باشند و محصولات متنوع تولید کنند تا بتوان نسبت به صادرات این تولیدات اقدام کرد.

وی افزود: شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر به دلیل قرار داشتن در منطقه آزاد اروند شرایط بسیار مناسب و استثنایی برای سرمایه گذاری با هدف صادرات را دارند و واحدهای مستقر در این شهرک ها باید به سمت تولید صادرات محور روی بیاورند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: علاوه بر امکانات مطلوب زیرساخت ها و موقعیت استراتژیک شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر، معافیت های خاصی که در این شهرک ها در امر سرمایه گذاری وجود دارد قابلیت های جذب سرمایه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های آبادان و خرمشهر شرایطی استثنایی برای سرمایه گذاری صادرات محور دارند

شهرک های آبادان و خرمشهر شرایطی استثنایی برای سرمایه گذاری صادرات محور دارند