مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-08اجتماعي

مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور در مشهد آغاز شد


 مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی از آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور ویژه برادران به میزبانی خراسان رضوی یادواره شهیدابراهیم هادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاهمیت بیشتری پیدا کرد و به خاطر تعطیلی کلاس ها، رکود جسمی و اجتماعی داشتیم لذا وزارت آموزش و پرورش در برنامه های خود توسعه تربیت بدنی و ورزش را قرارداد و سال گذشته این فرهنگ و مسابقات را کلیدزد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: دو رویداد بزرگ مصاحبه و گزینش آزمون آموزگاران ابتدایی در حال انجام است که در 20 مرکز با حضور 60 تیم مصاحبه ها در حال بررسی است و در مجموع 500 نفر معرفی شدند و رویداد دوم موضوع اوقات فراغت است که در همین راستا مسابقات ورزشی در حال انجام است و با هماهنگی که در سطح استان انجام شده ،4 هزار و965 پایگاه در سرتاسر استان برنامه های اوقات فراغت را اجرا می کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته 280 هزار دانش آموز شرکت کردند و امسال پیش بینی 450 هزار دانش آموز را داریم که رقم بزرگی است باتوجه به اینکه اوقات فراغت دانش آموزان را مهم می دانیم.

149 فضای ورزشی در یک سال اخیر در خراسان رضوی افزوده شده است در ادامه این نشست صفدر سلطانی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در ادامه اظهار کرد: مسابقات فرهنگی ورزشی فرهنگیان در خراسان رضوی با 10 رشته خواهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور در مشهد آغاز شد

مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور در مشهد آغاز شد