مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-26ورزشي

رتبه نخست آموزش تکواندو در میان فدراسیون های ورزشی


با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون های ورزشی را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، در راستای ارزیابی و تحلیل نتایج به عمل آمده از عملکرد آموزشی فدراسیون های ورزشی در سال 1401، کمیته آموزش فدراسیون تکواندو موفق به کسب 98 امتیاز از 100 امتیاز شده و در جایگاه نخست را در میان همه فدراسیون ها به خود اختصاص داد.

علی نوری رییس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو در این مورد گفت: در سال 1401 در دو حوزه ملی و بین المللی فعالیت هایی داشته ایم که الحمدالله نتایج مثمر ثمری به دست آمد.

در حوزه بین المللی 5 دوره آموزشی به کمک مرکز کوکی وان، دوره داوری بین المللی هانمادانگ، اولین دوره ممتحنین بین المللی کوکی وان، ششمین دوره مربیگری بین المللی کوکی وان در بهمن ماه و 2 دوره آزمون جهشی و پلکانی را برای اخذ کمربند برگزار کردیم.

او ادامه داد: در حوزه ملی نیز 2 رویکرد، یکی برگزاری کارگاه های آموزشی (کارگاه های هماهنگی سالیانه) و دیگری دوره های آموزشی داوری و مربیگری داشتیم، در بخش هماهنگی ها در ابتدا یک دوره هماهنگی مطالب آموزشی بین مدرسان برگزار می کنیم تا همسان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست آموزش تکواندو در میان فدراسیون های ورزشی

رتبه نخست آموزش تکواندو در میان فدراسیون های ورزشی