مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-22اقتصادي

نوسان قیمت مرغ به دلیل افزایش قیمت جوجه یک روزه


معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی کرمانشاه از افزایش قیمت جوجه یک روزه و تاخیر در ترخیص کالا از بنادر را عامل افزایش قیمت مرغ در بازار دانست.

- سعید جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کنترل افزایش قیمت مرغ در استان کرمانشاه، اظهار کرد: این نوسانات قیمت در بازار مرغ به دلیل افزایش قیمت جوجه های یک روزه و بروز مشکلاتی در تأمین نهاده های دامی بود که بازار مرغ در سراسر کشور با افزایش ناگهانی مواجه شود.

وی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت مرغ امری کشوری بوده، افزود: جلسات امنیت غدایی برای نگهداشتن قیمت ثابت مرغ در استان کرمانشاه در حالی برگزار می شد که استان های همجوار برای تأمین مرغ خود از استان کرمانشاه با قیمت بالایی خریداری می کرد تا مرغ مورد نیاز خود را تأمین کنند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه یکی از مشکلات کمبود ناگهانی و افزایش قیمت مرغ را گرمای هوا و خالی و تأخیر در خالی کردن بار جوجه ها در بندر دانست و تصریح کرد: اما با این وجود با پیگیری های انجام شده برای تأمین مرغ استان روز گذشته 130 تا 140 تن گوشت لاشه وارد شده است.

جوادی خاطر نشان کرد: با توجه به تدابیر و تصمیم گیری های اشتباه رؤسای پیشین استان مازندران که یکی از بزرگترین تأمین کننده های مرغ در کشور است این فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسان قیمت مرغ به دلیل افزایش قیمت جوجه یک روزه

نوسان قیمت مرغ به دلیل افزایش قیمت جوجه یک روزه