مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:552023-06-21دانش

آیین نامه پژوهانه از سال 1403 لازم الاجرا است


آیین نامه پژوهانه از سال 1403 لازم الاجرا است و باید به صورت دقیق اجرا شود، عمل کردن به این آیین نامه در تصویب بودجه تفصیلی دانشگاه ها اثرگذار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور که در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: در حوزه پژوهش همه رفتارها باید ترغیبی و تشویقی باشد؛ تمام مقررات و قوانین در این حوزه جنبه تشویقی دارد و ترغیب و تشویق در این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که سیاست های حاکم بر این حوزه متفاوت از سیاستهای دیگر حوزه هاست.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر ضرورت توجه به اعتبارات پژوهشی در دانشگاه ها تاکید کرد: روسای دانشگاه ها باید دقت کنند که آیین نامه پژوهانه از سال 1403 لازم الاجراست و باید به صورت دقیق اجرا شود و این مهم در تصویب بودجه تفصیلی دانشگاهها اثرگذار خواهد بود.

وی با اعلام اینکه لازم است اعتبارات پژوهشی دانشگاه ها دارای ردیف مستقل باشد گفت: آیین نامه پژوهانه مهم است و باید اجرایی شدن آن در شاخص های ارزیابی در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه پژوهانه از سال 1403 لازم الاجرا است

آیین نامه پژوهانه از سال 1403 لازم الاجرا است