مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-05اجتماعي

فعالیت 6 مرکز یادگیری سوادآموزی در کردستان


معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کردستان از آموزش سواد و مهارت آموزی 527 نفر سواد آموز استان در شش مرکز یادگیری محلی در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: - ایسنا/کردستان معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کردستان از آموزش سواد و مهارت آموزی 527 نفر سواد آموز استان در شش مرکز یادگیری محلی در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: چهار مرکز دولتی و 2 مرکز در ندامتگاه های سنندج و کامیاران دایر شده است.

گلبهار خسروی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آموزش سواد و مهارت به 527 نفر سوادآموز در مراکز یادگیری محلی استان، گفت: از این تعداد 156 نفر در دوره سوادآموزی، 172 نفر در دوره تحکیم و 199 نفر در دوره انتقال در حال تحصیل و آموزش مهارت های مختلف هستند.

وی از فعالیت 6 مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در استان خبر داد و افزود: تعداد چهار مرکز به صورت دولتی اداره می شود، و با همکاری اداره کل زندان های استان کردستان، دو مرکز یادگیری محلی در ندامتگاه های سنندج و شهرستان کامیاران دایر شده است.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کردستان با اشاره به اینکه در این مراکز سوادآموزان جامعه هدف علاوه بر آموزش سواد، با مهارت های مختلف آشنا می شوند، بیان کرد: مراکز یادگیری محلی به عنوان پایگاه دانایی جهت پاسخگویی به نیازهای واقعی و بهبود زندگی افراد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 6 مرکز یادگیری سوادآموزی در کردستان

فعالیت 6 مرکز یادگیری سوادآموزی در کردستان