مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-27سياسي

شفافیت سرلوحه کار شورای شهر گرگان/تشکیل کمیته حسابرسی پس از 5 سال


شفافیت در تمامی بخش ها بخصوص در مسائل مالی، شهری و حتی استخدام کارمندان و حقوق های دریافتی، سرلوحه کار شوراییان قرار دارد.

- گرگان- عضو شورای شهر گرگان گفت: شفافیت در تمامی بخش ها بخصوص در مسائل مالی، شهری و حتی استخدام کارمندان و حقوق های دریافتی، سرلوحه کار شوراییان قرار دارد.

حجت مقسم در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: نظارت بر کار شورا و شهردار که از وظایف شورا است همواره وجود داشته و دارد و اگر هم تخلفی چندی پیش از سوی برخی اعضای شورا صورت گرفته و موجب دستگیری آنان شد در رابطه با مسائل شورا نبوده و شخصی بوده است.

وی افزود: می دانیم که اینجا امانت دار مردم هستیم و به ما اعتماد کرده اند، شهروندان گرگانی بدانند که هیچگاه به اعتماد آنان خدشه ای وارد نمی کنیم.

مقسم افزود: حضور شهردار و اعضای شورای شهر در محلات کم برخوردار و توجه ویژه شهردار گرگان برای رفع مشکلات در این مناطق، نشان دهنده عزم جدی شورا و شهرداری در رابطه با توجه به حقوق شهروندان و مقابله با دوگانه بینی است.

وی ادامه داد: شهردار گرگان هر ماه صورتحساب هزینه ها را برای بررسی به شورای اسلامی ارائه می دهد و در حوزه قوانین و مقررات اصرار کردیم که این موضوع در کمیسیون ها شفاف شود، تمامی فراخوان های مناقصه نیز برای جلوگیری از تخلفات سامانه ای شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت سرلوحه کار شورای شهر گرگان/تشکیل کمیته حسابرسی پس از 5 سال

شفافیت سرلوحه کار شورای شهر گرگان/تشکیل کمیته حسابرسی پس از 5 سال