مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:052023-06-28ورزشي

نمایندگان مازندران به مرحله پایانی مسابقات هندبال ساحلی نونهالان کشور صعود کردند


دو نماینده مازندران با کسب بیشترین امتیاز در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نونهالان باشگاه ها و دسته های آزاد در منطقه استانهای شمالی به مرحله نهایی مسابقات در مرحله کشوری صعود کردند.

- ایسنا/مازندران دو نماینده مازندران با کسب بیشترین امتیاز در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نونهالان باشگاه ها و دسته های آزاد در منطقه استانهای شمالی به مرحله نهایی مسابقات در مرحله کشوری صعود کردند.

در پایان این مسابقات که با حضور هفت تیم به میزبانی تیم نیمای نور در ساحل شهرداری نور در غرب مازندران برگزار شد، در دیدار نهایی این مسابقات تیم هیات هندبال نوشهر با پیروزی برابر میزبان خود نیمای نور به مقام نخست این منطقه دست یافت و به همراه این تیم راهی مرحله نهایی شد.

همچنین تیم ایسک خراسان جنوبی در دیدار رده بندی این مسابقات با شکست دادن تیم اراک درجای سوم قرار گرفت.

مرحله گروهی مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان باشگاه ها ودسته های آزاد استانهای شمالی کشور با حضور هفت تیم نیمای نور، هیات هندبال نوشهر، ایسک خراسان جنوبی، اراک، هیات گیلان، همدان و آذربایجان غربی به مدت سه روز در ساحل شهرستان نور برگزار شد.

رییس هیات هندبال مازندران، با اشاره به اینکه تیم های شرکت کننده در سطح کیفی وقابل قبولی شرکت کرده بودند، گفت: برگزاری این مسابقات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مازندران به مرحله پایانی مسابقات هندبال ساحلی نونهالان کشور صعود کردند

نمایندگان مازندران به مرحله پایانی مسابقات هندبال ساحلی نونهالان کشور صعود کردند