مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-03اقتصادي

اصفهان سهم 2 درصدی در درآمدهای گمرکی کشور دارد


این استان با واریز 28 هزار میلیارد ریال به خزانه، سهم 2 درصدی از درآمد گمرکات ایران را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول کوهستانی پزوه ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری در استانداری اصفهان با ارائه گزارش عملکرد گمرکات استان در اجرای بسته های حمایتی در سال 1401 و سال های گذشته، اظهار داشت: استان اصفهان در رتبه پنجم صادراتی کشور بعد از استان های بوشهر، هرمزگان، تهران و خوزستان قرار دارد.

وی افزود: گمرکات استان اصفهان از حداکثر ظرفیت های قانونی و مقرراتی و اختیارات تفویض شده برای تسهیل تشریفات رویه ها و خدمات گمرکی جهت واحدهای تولیدی، شرکت های دانش بنیان و فعالان اقتصادی استفاده می کند.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان یکی از تسهیلات اعطایی گمرک را ترخیص کالا با اخذ ضمانت نامه بانکی برشمرد و گفت: ضمانت نامه های بانکی مربوط به فعالان مجاز اقتصادی با سررسید یک ساله از زمان درخواست و برای کالاهای اساسی و مواد اولیه واحدهای تولیدی با سررسید پانزدهم بهمن ماه دریافت می شود.

کوهستانی پزوه، ترخیص نسیه مواد اولیه و قطعات وارده واحدهای تولیدی، خروج درصدی کالا واحدهای تولیدی که مشکل کد رهگیری بانک دارند را از دیگر تسهیلات گمرک برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شاخص گمرک اصفهان استرداد حقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان سهم 2 درصدی در درآمدهای گمرکی کشور دارد

اصفهان سهم 2 درصدی در درآمدهای گمرکی کشور دارد