مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-08دانش

پذیرش 300 دانشجو معلم در استان زنجان


مدیرامور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان از پذیرش 300 دانشجو معلم برای مهرماه سال جاری در پردیس های دانشگاه فرهنگیان این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اله ویردی، مدیرامور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان در مراسم رونمایی از پوستر دهمین جشنواره تدریس برتر با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره تدریس برتر ویژه دانشجو معلمان سراسر کشور اظهار داشت: این جشنواره در 18 رشته به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان از 23 تیرماه تا 28 برگزار خواهد شد.

مدیرامور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان جشنواره الگوهای برتر تدریس را یکی از بسترهای ترقی آموزشی در فضای علمی دانشگاه دانست و عنوان کرد:  تلاش برای ارتقای مهارت های علمی دانشجو معلمان از رسالت های مهم دانشگاه فرهنگیان است.

 وی ابراز امیدواری کرد و افزود: معلمان با یادگیری و ارائه روش های نوین تدریس گام مهمی در راستای پیشرفت و رشد کیفیت تدریس خود برمی دارند.

اله ویردی در ادامه برانگیختن حس کنجکاوی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان را از فاکتورهای مهم در امر تدریس دانست و جشنواره تدریس را از عوامل مهم در رسیدن به این مهم دانست، و ادامه داد: پرداختن به نقش محوری معلم و به کارگیری ابزار و شناختن استعدادهای موجود برای بهبود فرآیند تعلیم و تربیت امری ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 300 دانشجو معلم در استان زنجان

پذیرش 300 دانشجو معلم در استان زنجان