مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-18سياسي

افزایش 20 درصدی داوطلبین در مقطع ارشد و دکتری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام جهانگیری، رییس دانشگاه رضوی از افزایش افزایش 20 درصدی داوطلبین در مقطع ارشد و دکتری خبر داد و اظهار کرد: - رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی از برگزاری موفق آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، و افزایش 20 درصدی داوطلبان مقطع ارشد و دکتری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام جهانگیری، رییس دانشگاه رضوی از افزایش افزایش 20 درصدی داوطلبین در مقطع ارشد و دکتری خبر داد و اظهار کرد: آزمون ورودی اختصاصی دانشگاه رضوی با موفقیت در 12 مرکز مشهد، تهران، تبریز، اصفهان، اهواز، قم، شیراز، همدان، کرمان، ساری، بیرجند و تربت حیدریه با 16 حوزه امتحانی برگزار شد.

جهانگیری افزود: 2682 نفر برای این آزمون داوطلب شدند که از این تعداد بانوان شرکت کننده برای پردیس خواهران دانشگاه رضوی 359 نفر بودند در حالی که سال گذشته تعداد 288 نفر ثبت نام داشتیم و این نشان از اقبال بیشتر نسبت به قبل است.

رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی ادامه داد: از تعداد کل داوطلبین 2323 آقا طالب ورود به دانشگاه رضوی بودند تا از فضای علمی فرهنگی و امکانات رایگان این مجموعه حوزوی دانشگاهی فاخر در کنار مضجع شریف علی بن موسی الرضا علیه السلام بهرمند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی داوطلبین در مقطع ارشد و دکتری

افزایش 20 درصدی داوطلبین در مقطع ارشد و دکتری