مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:032023-07-12سياسي

نقش نهادهای مشابه شورای نگهبان در سایر کشورها


دکتر خرمشاد استاد تمام علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) می گوید: فرض کنید پارلمان فرانسه قانونی تصویب کند و اجازه دهد تا احزاب سیاسی مذهبی تاسیس شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، دکتر محمدباقر خرمشاد عضو هیات علمی و استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی (ع) است که دکترای خود را از دانشگاه لیون 2 لومیر فرانسه دریافت کرده و رییس انجمن علمی جامعه شناسی سیاسی ایران است.

او کتاب ها و مقالات بسیاری در حوزه علوم سیاسی نوشته و راهنما و مشاور بیش از 130 پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا بوده است.

عنوان پایان نامه خودش در فرانسه نیز علوم اجتماعی و انقلاب: مطالعه موردی تحلیل علوم اجتماعی فرانسه و آمریکا از انقلاب اسلامی ایران بود که در چهارمین دوره جشنواره بین المللی فارابی که در سال 1389 برگزار شد، به عنوان اثر برگزیده در حوزه علوم سیاسی شناخته شد.

او علاوه بر فعالیت های علمی، مسئولیت های اجرایی و سیاسی متعددی نیز برعهده داشته است که آخرین آن معاونت سیاسی وزارت کشور بود و در دهه های 80 و 90 معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه و ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را برعهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش نهادهای مشابه شورای نگهبان در سایر کشورها

نقش نهادهای مشابه شورای نگهبان در سایر کشورها