مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-04سياسي

شرکت 4000 کرمانشاهی در مسابقات قرآن کریم


رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: امسال چهار هزار نفر در استان برای شرکت در مرحله شهرستانی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: امسال چهار هزار نفر در استان برای شرکت در مرحله شهرستانی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت نام کرده اند.

ساحل سهیلی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به استقبال مردم استان برای شرکت در مرحله شهرستانی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، گفت: چهار هزار نفر در استان برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کردند.

سهیلی با بیان اینکه استان کرمانشاه چهارمین استانی است که بیشترین استقبال متقاضیان را برای ثبت نام در مرحله شهرستانی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال جاری داشته، افزود: به نسبت جمعیت استان بیشترین متقاضی را برای شرکت در این مسابقات داشتیم.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی اعزام خواهند شد، گفت: مرحله استانی این مسابقات در بازه زمانی 23 تا 25 مرداد در کرمانشاه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 4000 کرمانشاهی در مسابقات قرآن کریم

شرکت 4000 کرمانشاهی در مسابقات قرآن کریم