مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-20ورزشي

درهای دانشگاه علم و صنعت به روی داوطلبان کنکور باز می شود


جشنواره روز باز دانشگاه علم و صنعت با هدف آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه با رشته ها، آینده شغلی و تجربه های اساتید دانشگاه ها به روی عموم باز می شود.

- جشنواره روز باز دانشگاه علم و صنعت با هدف آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه با رشته ها، آینده شغلی و تجربه های اساتید دانشگاه ها به روی عموم باز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره روز باز 1402 با هدف آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه با رشته ها، آینده شغلی و تجربه های اساتید دانشگاه ها از روز شنبه 31 تیر تا سه شنبه 3 مرداد ماه جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

در این برنامه 4 روزه علاقه مندان ورود به دانشگاه علم و صنعت ایران می توانند مطابق جدول تنظیم شده که اعلام خواهد شد به صورت مجازی در همایش های دانشکده ای حاضر و با رشته ها، آینده شغلی و تجربه های اساتید دانشگاه ها آشنا شوند.

لینک شرکت در جشنواره روز باز دانشگاه علم و صنعت https://meetingvc.

iust.

ac.

ir/openday است.

همایش روز باز ، برنامه ای است که از سال ها قبل، با هدف آشناسازی داوطلبان کنکور پذیرفته شده در مرحله اول آزمون سراسری با رشته-گرایش های موجود دانشگاه علم و صنعت ایران و امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی، فضاهای دانشگاهی و فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای دانشگاه علم و صنعت به روی داوطلبان کنکور باز می شود

درهای دانشگاه علم و صنعت به روی داوطلبان کنکور باز می شود