مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-08اقتصادي

خسارت سیل بیله سوار بیش از هزار میلیارد تومان برآورد می شود


فرماندار شهرستان مرزی بیله سوار گفت: با برآوردهایی که انجام شده است سیل برای شهرستان بیله سوار بیش از هزار میلیارد تومان خسارت به بار آورده است.

- خسارت سیل "بیله سوار" بیش از هزار میلیارد تومان برآورد می شود ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان مرزی بیله سوار گفت: با برآوردهایی که انجام شده است سیل برای شهرستان بیله سوار بیش از هزار میلیارد تومان خسارت به بار آورده است.

صاحبعلی اصغری 17 تیر در گفت وگو با ایسنا از میزان خسارت بیش از هزار میلیاردی سیل در این شهرستان خبر داد و افزود: این خسارت ها در بخش کشاورزی و دامداری و باغداری و احشام، راهها و جاده ها و پل های ارتباطی، تأسیسات آب و برق و گاز و تلفن و همچنین مرزبانی بوده است.

وی گفت: راههای مواصلاتی 280 روستا و قشلاق شهرستان بیله سوار با سیل تخریب شده بود که در حال مرمت و تسطیح است و هم چنین طی قرارداد اداره کل امور عشایر استان اردبیل با پیمانکار مربوطه 50 کیلومتر از راههای مواصلاتی عشایر شهرستان تسطیح و مرمت خواهد شد.

اصغری بیان کرد: 12 هزار نفر جمعیت عشایر شهرستان بیله سوار مغان است و آب شرب آنها با تانکرهای اداره کل امور عشایر استان تأمین می شود.

فرماندار شهرستان بیله سوار با اشاره به تخریب 4 پل ارتباطی اظهار کرد: تردد با ایجاد کنار گذر در حال انجام است و باکس ها خریداری شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل بیله سوار بیش از هزار میلیارد تومان برآورد می شود

خسارت سیل بیله سوار بیش از هزار میلیارد تومان برآورد می شود