مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-22سياسي

بررسی صلاحیت «آذر منصوری» در جلسه آینده کمیسیون ماده 10 احزاب


«آذر منصوری» دارای محکومیت امنیتی مؤثر است و صلاحیت رییس جبهه اصلاحات در کمیسیون ماده 10 احزاب بررسی خواهد شد.

- دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: آذر منصوری دارای محکومیت امنیتی مؤثر است و صلاحیت رییس جبهه اصلاحات در کمیسیون ماده 10 احزاب بررسی خواهد شد.

عبدالله مرادی دبیر و سخنگوی کمیسیون ماده 10 احزاب در گفتگو با مهر و در خصوص خبرهایی مبنی بر رد صلاحیت آذر منصوری از ریاست جبهه اصلاحات، گفت: بررسی صلاحیت آذر منصوری در جلسه ماهانه کمیسیون ماده 10 احزاب انجام خواهد شد و متعاقب آن نتایج و مصوبات این کمیسیون به رسانه ها اعلام می شود.

وی با رد اخباری مبنی بر رد صلاحیت شدن دبیر جدید جبهه اصلاحات، افزود: البته منصوری دارای محکومیت امنیتی مؤثر است و برای همین موضوع مؤثر بودن دارای محدودیت های اجتماعی است و ما برای بررسی صلاحیت وی، استعلام لازم را از دستگاه قضایی خواهیم گرفت.

مرادی اظهار داشت: برای کمیسیون مهم است که افراد دارای محکومیت نباشند و این سرفصل قانون احزاب است؛ نهاد تشخیص دهنده در این خصوص دستگاه قضایی است که استعلام لازم از آن گرفته شده و در کمیسیون بررسی های لازم به عمل می آید.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور ادامه داد: جلسه کمیسیون به صورت فراقوه ای و با حضور نمایندگان قوه قضاییه، مجلس، دولت و احزاب هر ماه یک بار برگزار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی صلاحیت «آذر منصوری» در جلسه آینده کمیسیون ماده 10 احزاب

بررسی صلاحیت «آذر منصوری» در جلسه آینده کمیسیون ماده 10 احزاب