مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-05ورزشي

بیرانوند استقلالی است ولی بازارگرمی نکند/ حق با هواداران است


کارشناس فوتبال با بیان اینکه هواداران استقلال حق دارند به عملکرد مدیریت اعتراض کنند گفت: آنها نباید انتظار حمایت داشته باشند.

- شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال تمرینات پیش فصل خود را شروع کرد تا زمان را از دست ندهد، اگرچه هنوز نفرات تیم کامل نشده اما شروع تمرینات به موقع بود و باشگاه باید هرچه زودتر نسبت به جذب نفرات مورد نظر کادر فنی اقدام کند تا کادر فنی بتواند به اهدافش در تمرینات و بازی های تدارکاتی دست پیدا کند.

وی در خصوص انتخاب بازیکنان جدید اظهار کرد: کادر فنی باید بر اساس نیاز تاکتیکی بازیکن جذب کند، اسیر بازار گرمی نشود، مدیران استقلال تحت فشار دلالان قرار نگیرند.

با شناختی که از نکونام و تجربه بالای او هست بعید میدانم اسیر چنین جو سازی شود تا با آرامش نفرات لازم را جذب کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص صحبتهای بیرانوند و اینکه گفته می شود استقلال به او پیشنهاد 95 میلیاردی داده گفت: بیرانوند دروازه بان خوبی است اما دلیل ندارد چون می خواهد بیشتر از پرسپولیس پول بگیرد پای استقلال را وسط بکشد، البته که بیرانوند یک استقلالی تمام عیار است اما حالا که در پرسپولیس بازی می کند و دنبال پول بیشتر از پرسپولیس است به مسئولان تیمش شفاف بگوید، شاید آنها قبول کردند و رقم بیشتری به او دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرانوند استقلالی است ولی بازارگرمی نکند/ حق با هواداران است

بیرانوند استقلالی است ولی بازارگرمی نکند/ حق با هواداران است