مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-16سياسي

حضور 2500 دانشجوی گلستانی در اردوهای جهادی


مسئول بسیج دانشجویی گلستان از خدمت رسانی 2 هزار و 500 دانشجوی گلستانی به مردم مناطق محروم استان خبرداد و افزود: این اردوها از تاریخ 15 تیر در استان آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت.

- جواد فرامرزی ظهر یکشنبه 25 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران امنیت اسراییل و منافع اقتصادی آمریکا و غرب در خاورمیانه را با تهدید مواجه کرده و این دلیل اصلی دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی با انگیزه و کارآمد عامل پیشرفت جوامع هستند، افزود: امروزه دشمنان تلاش می کنند با با غرق کردن جوانان در شهوات و فساد، سرگرم کردن آن ها به انواع بازی ها و سرگرمی ها، آلوده کردن آن ها به انواع مواد مخدر و بمباران کردن آنها با انواع شایعات نسل جوان ما را فلج کنند تا به هداف کثیف خود دست پیدا کنند.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: تا هر زمان که فرهنگ کار جهادی و روحیه شهادت طلبی در کشور وجود داشته باشد، کشور ما از گزند توطئه های دشمنان در امان خواهد ماند.

فرامری ارائه خدمت و حل مشکلات مردم مناطق محروم، خودسازی و اثرات مهم تربیتی بر نسل جوان دانشجو، و زنده نگه داشتن فرهنگ و گفتمان فعالیت های جهادی را از اهم اهداف اردوهای جهادی دانشجویان استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 2500 دانشجوی گلستانی در اردوهای جهادی

حضور 2500 دانشجوی گلستانی در اردوهای جهادی