مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 00:362023-06-25سياسي

دشمن با جنگ روایت ها همدلی بین مردم و مسئولان را هدف قرار داده است


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمن با جنگ روایت ها به دنبال آن است که همدلی و روابط بین مردم و مسئولان را بزند و بذر ناامیدی را بین جوانان بپاشد که باید با عمل و مجاهدت خود از این کار جلوگیری کنیم.

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمن با جنگ روایت ها به دنبال آن است که همدلی و روابط بین مردم و مسئولان را بزند و بذر ناامیدی را بین جوانان بپاشد که باید با عمل و مجاهدت خود از این کار جلوگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردارمحمدعلی نظری چهارم تیرماه در نشست هیئت اندیشه ورز بسیج حقوقدانان با شورای قضایی استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی علاوه بر ترویج مکتب سلیمانی و در زمان شیوع کرونا مسائل مربوط به تنظیم بازار، قاچاق دارو، ماسک و مواد ضدعفونی و حتی تغذیه و معیشت مردم را هم در نظر گرفتیم، زیرا تخلفات زیادی می شد و مجموعه قضایی استان اجازه نداد دشمن در زمینه مشکلات بهداشتی و ایجاد جو روانی در بین مردم سوءاستفاده کند.

وی با اشاره به اینکه گشت های بازرسی برای رعایت مسائل بهداشتی و نظارت بر مراکز خدمت رسان در حوزه معیشت و تغذیه مردم انجام شد، افزود: قرارگاه های محرومیت زدایی پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان راه اندازی شد که قرارگاه آزادی زندانیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با جنگ روایت ها همدلی بین مردم و مسئولان را هدف قرار داده است

دشمن با جنگ روایت ها همدلی بین مردم و مسئولان را هدف قرار داده است