مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:202023-06-26سياسي

رونمایی از ربات خودرو خودران در غرفه همراه اول


همزمان با آغاز نمایشگاه الکامپ، وزیر ارتباطات از نزدیک با دستاوردهای ویژه همراه اول در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال آشنا و همچنین در این بازدید پروژه ربات خودرو خودران نیز رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (Elecomp 2023) روز گذشته 4 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رییس جمهور، سید محمدامین آقامیری رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین مهمانانی از کشورهای خارجی نظیر الکساندر شویتوف معاون وزیر توسعه دیجیتال ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه برگزار شد.

زارع پور در حاشیه این رویداد، بازدیدی از سالن 35 نمایشگاه که گروه همراه اول در آن حاضر است، داشت و از نزدیک با یوزکیس های مبتنی بر نسل جدید فناوری (5G) همراه اول آشنا شد و به تعامل با ارائه دهندگان سرویس های حاضر در زون های تخصصی شبکه و زیرساخت ، راه حل های کسب و کاری و زندگی دیجیتال پرداخت.

همزمان با حضور عیسی زارع پور در غرفه اپراتور اول تلفن همراه، از ربات خودرو خودران که راهبری پروژه آن در مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی انجام می شود، رونمایی شد که زار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از ربات خودرو خودران در غرفه همراه اول

رونمایی از ربات خودرو خودران در غرفه همراه اول