مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-08ورزشي

انصراف مس رفسنجان از لیگ فوتسال بانوان، شایعه است


سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: علی رغم انتشار اخباری مبنی بر انصراف این تیم از رقابت های سوپرلیگ بانوان، باشگاه مس رفسنجان از ماه قبل برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بود.

- ایسنا/کرمان سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: علی رغم انتشار اخباری مبنی بر انصراف این تیم از رقابت های سوپرلیگ بانوان، باشگاه مس رفسنجان از ماه قبل برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای اخیر چند رسانه ورزشی مدعی شدند که تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان به علت کمبود بودجه و به صلاحدید مدیران باشگاه از لیگ برتر کناره گیری کرده است.

اما این در حالی بود که مس رفسنجان در قرعه کشی مسابقات در جدول قرار گرفت و بانوان فوتسالیست رفسنجانی در هفته اول این رقابت ها، 31 شهریور به مصاف تیم فوتسال بانوان نوای آمل خواهند رفت.

عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در رابطه با شایعات مطرح شده در خصوص انصراف تیمش به ایسنا گفت: در دو روز اخیر یکسری خبرهایی منتشر شد که بنا به آنچه از گفته های خانم رضایی دریافت می شود، تیم انصراف داده .

در حالی که بنده با هیچ رسانه ای صحبت نکردم فقط با یک رسانه رفسنجانی صحبت کردم و در آن گفت وگو هم متذکر شدم که بنده در جریان این موضوع نیستم و تیم ما از یک ماه قبل اعلام آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف مس رفسنجان از لیگ فوتسال بانوان، شایعه است

انصراف مس رفسنجان از لیگ فوتسال بانوان، شایعه است