مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-22اقتصادي

چگونه صنعت پنبه می تواند آینده روشنی داشته باشد؟


اگر بذر خوب به دست کشاورز برسد، کشت مکانیزه صورت گیرد و کاشت محصول صرفه اقتصادی داشته باشد کشاورز تمایلی به کشت پنبه دارد، - ایسنا/خراسان رضوی یکی از فعالان صنعت نساجی گفت: اگر بذر خوب به دست کشاورز برسد، کشت مکانیزه صورت گیرد و کاشت محصول صرفه اقتصادی داشته باشد کشاورز تمایلی به کشت پنبه دارد، و صنعت پنبه آینده روشنی خواهد داشت.

​مجتبی صمیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کیفیت و نوع بسته بندی پنبه، در کیفیت خط تولید مؤثر است به طوری که اگر در کیفیت پنبه داخلی به لحاظ رنگ، کیفیت، تراکم و میزان استفاده از آب و کود استانداردها رعایت نشود صنعت نساجی برای تولید نخ باکیفیت دچار مشکل می شود.

وی افزود: چون بسیاری از دستگاه های کارخانه های پنبه پاک کنی قدیمی هستند و از سویی پنبه داخلی ضایعات بسیاری دارد به همین دلیل تولید پنبه های متفاوت، نخ متفاوت و باکیفیت کمتری تولید می شود.

این فعال صنعت نساجی با تأکید بر اینکه باید برای تولید محصول باکیفیت بیش از گذشته تلاش نمود، اظهار کرد: با توجه به اینکه مصرف کننده حاضر به پرداخت بهای واقعی محصول نیست، کارخانه های پنبه پاک کنی در عرضه محصول و همچنین برخی کارخانه های نساجی برای تهیه محصول باکیفیت تعهدی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه صنعت پنبه می تواند آینده روشنی داشته باشد؟

چگونه صنعت پنبه می تواند آینده روشنی داشته باشد؟