مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-07سياسي

112 زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در بوشهر واگذار شد


آیین واگذاری 112 زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت با حضور مسئولان در شهرستان بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح جمعه در این آیین با تبریک عید غدیر خم و با بیان اینکه افق جدیدی برای زندگی جوانان و خانوارها در تأمین مسکن فراهم شده است، اظهار داشت: اجرای این طرح توسط دولت مردمی آیت الله رییسی به صورت جهادی در حال اجرا و درخور تحسین است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری جمعیت را یکی از مؤلفه های قدرت در هر کشور محسوب می شود گفت: کاهش نرخ جمعیت در یک کشور یک تهدید است و سبب بروز بحران اساسی می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر جوانی جمعیت در یک کشور را سبب اقتدار و توسعه دانست و خاطرنشان کرد: کشورهای استعماری با تخریب زیرساخت های جمعیتی یک کشور اهداف خود را با برنامه ریزی ویژه دنبال می کنند.

وی نرخ پیری جمعیت را هدف کشورهای استعمارگر دانست و بیان کرد: باید در رشد نرخ جمعیت و جوان سازی جامعه با برنامه ریزی ویژه دانش بنیان و مدیریت جهادی اقدام شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در سال های اخیر جامعه دچار مشکل جمعیتی شده است گفت: برنامه ریزی برای واگذاری زمین، ساخت مسکن و ازدواج آسان که زمینه ساز افزایش نرخ جمعیت است وظیفه حکمرانی در قبال مردم به خوبی در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

112 زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در بوشهر واگذار شد

112 زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در بوشهر واگذار شد