مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-09سياسي

حذف معافیت مالیاتی در برنامه هفتم به تولید ضربه می زند


عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه درباره تأثیر حذف معافیت های مالیاتی در برنامه هفتم توسعه، گفت: نباید معافیت شرکت های دانش بنیان و بخش های مولد را حذف کرد.

- حجت الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره تأثیر حذف معافیت های مالیاتی در برنامه هفتم توسعه و خللی که به روند رشد تولید و اقتصاد وارد می کند، گفت: قاعده کلی این است که مالیات باید اخذ شود، زیرا یکی از عوامل اصلی و گرداننده اقتصاد کشور، مالیات و درآمدهای مالیاتی است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر تعیین مشوق های مالیاتی برای کسانی که درآمد خود را اعلام می کنند و افرادی که در مناطق محروم اقدام به راه اندازی کسب و کاری می کنند و شرکت های دانش بنیان و.

را نمی توان نادیده انگاشت و نباید این معافیت ها را حذف کرد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: از دید کلی یک بند را در برنامه هفتم توسعه در نظر گرفته اند، اما به عواقب آن فکر نکردند، چرا که نمی شود معافیت های مالیاتی را به طور کامل حذف کرد.

نوروزی ادامه داد: یا ما باید سامانه را به نحوی طراحی کنیم که دریافت مالیات در کشور تمام و کمال عادلانه باشد و به کسی ظلم نشود، یا اگر قرار است شرایط به همین نحو باشد، باید معافیت های مالیاتی هم پابرجا بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف معافیت مالیاتی در برنامه هفتم به تولید ضربه می زند

حذف معافیت مالیاتی در برنامه هفتم به تولید ضربه می زند